פאות משנות


 פאות משנות

כמה דוגמניות מופיעות בתמונה שלפניכן? רמז: אני פותחת דווקא עם השאלה הזאת מכיוון שרובנו כלל לא מרגישות את השינוי אך השינוי הוא עצום.

 

AA

 

"יש לי יום יום חג…"

צדקתן, (או שלא) כל הבנות המופיעות בתמונה הן אותה אישה רק עם פאה אחרת.

לכל אחת מאתנו יש צורכי היום יום, בנוסף לכך מעגל החיים היהודי והתנועה היומיומית סביב הילדים, משפחה, עבודה, אירועים, הרצאות וחוגים. מצריכים מאיתנו שינויים מהירים ותכופים, השינויים אליהם אנו נדרשות מתבטאים באופי "האירוע" בו אנו נוכחות. השינויים באים לידיי ביטוי במצב הרוח בו אנו נדרשות להימצא ובפרקטיות וכל זאת תוך שמירה על "סגנון" נשיות, וצניעות לאורך כל היום.
בא לי לשנות.

רבים מאתנו רוצים לעשות שינוי, לא חשוב במה, לא חשוב כמה הוא גדול. פשוט כך יש לנו צורך לגוון. לעיתים אנו מתאמצות כ"כ למצוא את המשהו הזה שכ"כ מדגדג לנו לשנות.

אנחנו מזיזות רהיטים מכאן לשם ברחבי הבית, משנות איפור, מחליפות מלתחות בגדים ונעליים כל עונה. (גם לנו גם לילדים גם לבעל) . זה ממש תלוי באופי של כל אחת מאיתנו עד כמה היא מגזימה בצורך לשינוי. לרוב אנו מוציאות עבור החיפוש אחר השינוי המון זמן ובעיקר כסף. לכי תסבירי לבעלך שלצבוע את הבית לקראת פסח זה לא נקרא שינוי.

ה"עולם" מציע המון אפשרויות שינוי עבור נשים. מספיק לנו סיבוב קטן במרכז העיר וצפות בחלונות הראווה על מנת להבין בד"כ כלל שלא בצדק עד כמה אנו זקוקות לשינויים באופן נואש.

שלושה מחקרים ומסקנה אחת:

שלושה מחקרים שונים שבוצעו ע"י שלוש קבוצות נבדקים שונות וסוקרים שונים הגיעו למסקנות הבאות בתרגום חופשי:
1. אם כלכלת העולם הייתה מבוססת על רכישות של גברים בלבד, היא הייתה קורסת! ואחוזי העוני בעולם היו גבוהים מעל לכל מדד לאורך ההיסטוריה.
2. נשים שמבצעות קניות במעל 200 ₪ ביום בממוצע מרגישות יותר מסופקות. (כבר אמרו חז"ל שעל הגבר לשמח את אשתו ברגלים על ידי רכישת בגדים/תכשיטים. והם שמחים איך לא?! בבשר ויין).
3. המושג "שופינג" שאנו כה אוהבות מבוסס על הצורך בסיפוק המגיע מתחושת עשייה.

עד כאן הרגנו את העו"ש שלך.

על מנת ליצור שינוי כפי שראינו בתחילת הכתבה אין צורך להשתגע ולבזבז אלפי שקלים (200 ₪ ליום כפול 30 יום בחודש כפול 12 חודשים = 72,000 ₪ בשנה) רובנו לא מוציאות סכומים כאלו על עצמנו ובכ"ז ב"ה רובנו מאושרות ומסופקות. ההסבר לכך הוא טמון בעובדה שבחיי היום יום שלנו ישנם כ"כ הרבה משתנים בגידול הילדים ובתחזוקה שוטפת של המשפחה שאנו מגיעות לסיפוק עצמי ולתחושת עשייה באופן תדיר. אך, תחושת השינוי והרצון לגוון עדיין קיימים.

אז מה עושים?!

הפתרון שלנו הוא מאד פשוט! רוכשים מספר פאות שונות עם מראה וסגנון שונה מקצה אל הקצה (הן לא חייבות דווקא להיות יקרות, כל אחת לפי כיסה) ופשוט מגוונים! כל יום פאה אחרת, לכל סוג פעילות פאה אחרת זה פרקטי, נוח, שומר על נשיות ובעיקר, זה ממש משנה.

השארת תגובה